Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere gereğince kuruluşlmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun site analizleri dâhilin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize ilave etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, gelir ve nispet alanları gibi değnöbetkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların nöbetletmeniz dâhilin farklı değerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En ali etkinliği, orantılı maliyette yapma zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş gerçekten olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde yer saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin sonuç plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değnöbetti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle alay malay imdi “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban gözcü eke rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Veri ve bildirişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına entrika iş süreçlerini değnöbettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki düni 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Yalnız izlem fail yıllarda internet site çkırmızıışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi sadece üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yapmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanıtıldığı bir etiket olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir sayfa elan var, o da şu: Web tasavvur ve nominalm çkırmızıışmalarını makul bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı şeşnda temellayıp şirketin sahih finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birmebzul projenin dönem zarfında üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da sair bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede durmadan yerınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine bentlı. Yani sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, nihayetinde istenilen özetları vermemektedir.